Annons

Softonic-recension

Ett gratis program för Android, av Liturgia Católica Ponto Com.

Catechism of the Catholic Church är en daglig app för Android som hjälper dig att lära känna innehållet i den Heliga Katolska Kyrkan, för att lära känna Gud bättre och älska Honom mer. Det är en applikation för hela katolska kyrkan, och den är avsedd för alla som regelbundet använder den katolska liturgin.

Med denna applikation kommer du att kunna lära känna innehållet i den Heliga Katolska Kyrkan, på ett enkelt, praktiskt och gratis sätt, så att du kan stärka din tro och återfå hoppet.

Appen har utvecklats från en kärna av studier som genomförts av pastoral agenter och seminarister.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Catecismo da Igreja Católica

Har du provat Catecismo da Igreja Católica? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.